onsdag 4. mars 2015

Ventetiden er over - POMPdeLUX

To ganger i året sitter vi og venter og venter. Med "vi" mener jeg selvfølgelig barneklærentusiastene. Det er selvfølgelig før SS og AW kolleksjonene kommer. Eller på godt norsk, vår og høst kolleksjonene. Nå har de kommet, som perler på en snor, og vi kan boltre oss i masse fantastiske nye klær. Bare synd at SS kolleksjonene som slippes i februar-mars stort sett består av sommerklær. Så nå lengter vi etter sol og varme. Heldigvis er det ikke BARE sommerklær å hente. POMPdeLUX for eksempel, har masse brukervennlige klær som passer året rundt. Jeg elsker å bruke disse klærne i barnehagen og det er stort sett det det går i der. De er både fine og behagelige for søte små som er høyt og lavt hele dagen. Den nye kolleksjonen som nå er sluppet er virkelig verdt en titt. Fantastiske farger nå mot våren. Det er lurt å være tidlig ute for her forsvinner det beste fort! Sjekk ut POMPdeLUX sin nettside



Her kan dere se noe av det vi har sikret oss foreløpig. Det ble hurtigfotografering mens vi prøvde klærne på for å forsikre oss om at de var passe. Nå venter vi i spenning på pakke nummer to.

Dette settet taler vel for seg selv. Jeg var i utganspunktet litt usikker på om jeg skulle ha det eller ikke, men jeg er veldig glad jeg valgte å ta det med for det ble revet ut av nettbutikken før den åpnet! Lotta har bodd i det siden det kom i hus. Mykere skal man lete lenge etter.




Noen vil nok kalle meg crazy som bruker gult på den lille rødtoppen. Denne lyse matte gulfargen kledde hun faktisk veldig godt.




Rose. Grunnen til at vi begynte med POMPdeLUX i utgangspunktet. Kommer nok alltid til å være favorittfargen.




Aqua var en ny farge i år. En nydelig farge som passer min lille ginger perfekt!


Lekre hauger med barneklær! Skoene er fra Angulus.
Du kan se hele kolleksjonen i --> POMPdeLUX <-- sin webshop.

- Dette innlegget er skrevet i samarbeid med POMPdeLUX -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar