mandag 16. mars 2015

Gult er.. nydelig..

Jeg har alltid vært skeptisk til denne fargen. Vanskelig å matche med andre farger og passer ikke like bra til alle. Jeg trodde aldri jeg skulle bruke denne fargen på min lille rødtopp, men da jeg så POMPdeLUX sin lyse rolige gulfarge tenkte jeg at jeg måtte gi den en sjanse. Fargen er simpelthen nydelig og dessuten lager POMPdeLUX gjennomførende farger i hele kolleksjonen noe som gjør at man kan mixe og matche mange plagg. Vi har brukt så utrolig mye gult her i huset siden den nye kolleksjonen kom i hus. Masse av det kan du se i forrige innlegg, men den store favoritten var nok denne kjolen.



Denne uken (fra og med onsdag) kan man få denne kjolen til 20% om man handler gjennom konsulent! Den finnes også i flere nydelige farger. Lett og fin sommerkjole. I tillegg kan man spare 20% på en rekke andre styles. Du kan finne din nærmeste konsulent, booke et homeshopping arrangement, eller finne åpent hus her --> POMPdeLUX


- Dette innlegget er skrevet i samarbeid med POMPdeLUX -



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar