mandag 27. april 2015

17. mai is coming up!

Jeg var ikke i tvil da jeg så den for første gang. Ministrikk sin kjoleversjon av matrosgenseren. Heldigvis har jeg en fantastisk svigermor som tok på seg å strikke både kjole og genser til ungene. Jeg elsker å matche de selv om de spriker noen år i alder. Heldigvis synes storebror det bare er moro å matche med lillesøster. Enn så lenge..


Om du ikke har tid eller mulighet til å få strikket 17. mai antrekket så kan kan du finne mye fint hos blant annet Barnelykke Her er det laget egne kategorier for 17. maiklær så det er enkelt å finne fram. Veldig kjekt. Her har jeg satt sammen et antrekk som jeg fint kunne brukt som alternativ om jeg ikke hadde en så snill svigermor.


Shorts - Wheat
Genser - RoseLille - dessverre utsolgt
Alternativ genser - memini
Halstørkle - Wheat
Hatt - CTH mini

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar