søndag 25. mai 2014

En sommerdag i mai

For en fantastisk deilig dag i går. Dagen begynte grå, men VARM. Jeg tok med meg ungene til Hamar for å sjekke ut de nydelige parkene. De har virkelig gjort det fint i år. Videre gikk turen på kjøpesenteret for å handle truser til den lille store snuppa mi som har slutta med bleie (nesten). To år og to måneder. Jeg er stolt mamma. Så dro vi videre til Ottestad for å hente mamman min for å reise videre til Elverum sykehus der vi møtte mitt aller første tantebarn. Noe så nydelig og noe så lite! Under tre kilo og nesten en halvkilo mindre enn Lotta var da hun ble født. Jeg har aldri sett et så lite menneske noen gang.

I parken hadde Lotta på seg en supersøt sommerkjole fra Tyll og Tiara Denne nettbutikken fører utrolig mange fine kjoler, og også de flotte tyllskjørtene som har blitt så populære. I tillegg har de tiaraer som er veldig fine til fotografering sammen med et av de flotte tyllskjørtene. Nå har de også en egen kategori med sommerkjoler. Her er det masse søte kjoler til alle anledninger i sommer. Hvis du handler i kategorien "sommerkjoler" innen mai måned er over og bruker koden BRAAKMAKER i kassen får du 15%. De har også fri frakt og utrolig rask levering!



Tyll og Tiara har også et godt utvalg har hårpynt fra den lille prikken over i`en. Her finner du hårspenner i de fineste farger og fasonger.


Noen av mine favoritter fra Tyll og Tiara


Måtte teste et nytt backdrop jeg har fått også. Her skal vi nok få til mange fine prinsessebilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar