mandag 3. mars 2014

Utdanning..

Nå er jeg 26 år og føler at jeg må finne ut hva jeg vil her i livet og virkelig jobbe for det. Det er på tide. Men jeg sliter selvfølgelig med å finne ut hva jeg vil.. Det er to veier jeg ønsker å gå. To HELT forskjellige veier.. Den ene er mot sykepleie. Det frister med en trygg fast jobb. På den annen side frister det lite med tre lange år med utdanning, turnusjobb og relativt lav lønn.. Den andre veien går mot fotograf. Det er jo også en lang vei å gå, men det er jo noe jeg ELSKER å drive med. Selv om det er også er hard jobbing så får jeg drive med noe jeg virkelig brenner for og synes er gøy. Vet ikke hvordan jeg skal klare å finne ut av dette. Har noen måneder til å tenke på. Men de går fort..

4 kommentarer:

  1. FOTO! :D Sykepleier kan du bli senere, når ungene er større ;)

    SvarSlett
  2. Mamma tok sykepleien når jeg var 8, så du har fortsatt god tid til å finne ut av ting❤️❤️
    Follow your dream��

    SvarSlett
  3. Har ei venninne som har vært hobbyfotograf i flere år, og som nå tok skrittet og startet fra "scratch" som fotograflærling. Hun kommer til å tjene godt etterhvert, har vunnet flere priser selv som fotograflærling. Fotografen står nesten i skyggen, neida. Hehe.. Så det er absolutt mulig, tror ikke veien er sååå lang å gå?? :) Følg henne på insta, carolinesmithfoto ;)

    SvarSlett