mandag 23. september 2013

Høsten er her

Høsten inspirerer meg. Høsten har alltid vært min favorittårstid. Endelig går det an å sove om natten uten hetetokter. Endelig kan man hente barna i barnehagen uten at svetten renner når man endelig kommer inn døra. Det blir nydelige farger ute. Det blir mørkt om kvelden og man kan tenne stearinlys og kose seg under pleddet foran tven med god samvittighet. Og ikke minst, man kan kjøpe deilige og fine høstklær til barna. Her vil dere i hovedsak få se og høre om barna mine. Jeg har to små lidenskaper, og det er foto og barnemote. Dermed blir det antagelig få reflekterte innlegg og heller mye bilder. Mange av bildene vil være tatt med iphonen min da det er litt tungt å dra med seg speilrefleksen over alt.
Her er min lille Lotta (derav bloggnavnet) med sine nye klær fra pompdelux.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar